@bodybri bodybristudio Rozvrh

InBody

Analýza tělesného složení

InBody 230 je jeden z nejpřesnějších a nejspolehlivějších přístrojů pro diagnostiku a analýzu složení lidského těla – tzv. analyzátor tělesného složení. Přístroj InBody je profesionální zařízení využívané v odborném zdravotnictví ve vyspělých zemích světa, prošel mnoha klinickými testy a získal mnoho celosvětových certifikací.

Jak probíhá analýza na InBody 230?

Inbody měření

Analýza je neinvazivní, rychlá a jednoduchá, trvá asi 30 sekund. Probíhá na boso bez ponožek, v oblečení (váhu oblečení odečítá) a je vhodná pro osoby vážící až 250kg (nezměřitelné na běžné váze).

Co vše můžeme změřit?

ZÁKLADNÍ ANALÝZA:

  • hmotnost
  • svalová hmota a svalové disbalance
  • tuková hmota
  • celková voda v těle
  • čistá hmotnost (hmotnost aktivní hmoty neboli svalové hmoty + kostry)
  • BMI (Body Mass Index)
  • procento tuku v těle
  • WHR poměr - poměr pasu a boku
  • BMR - minimální kalorická potřeba (bazální metabolismus)
  • individuální cvičební plán

Proč jsou pro nás tyto informace tak důležité?

Dozvíme se, jaké je složení našeho těla a zda nám nehrozí zdravotní rizika spojená s nadváhou či obezitou nebo naopak velmi nízkou váhou, riziko osteoporózy nebo retence vody a otoků. Snaží-li se člověk redukovat tělesné tuky, drží diety nebo mění stravovací zvyklosti, ověří si tak, že úbytky na hmotnosti jsou skutečně z tuku a ne ze svalového hmoty a tím se vyvarujeme jojo efektu. Navíc zjistí přesné množství spotřebované energie u konkrétního sportu za jednotku času přímo na konkrétní osobu, jelikož každý spaluje u stejného sportu různé množství energie. Výsledky jsou důležité nejen při redukci váhy, ale také pro sportovce - např. pro sledování efektivity cvičení, lidi po nemoci – pro sledování možného úbytku svaloviny, ženy po menopauze - z hlediska prevence osteoporózy a další.

Aby analýza byla co nejpřesnější, doporučuje se:

  • měření s prázdným žaludkem - alespoň 2 hodiny po lehkém jídle
  • odložte těžké oblečení a doplňky
  • necvičte a nesprchujte se před měřením
  • neměřte se po náhlém postavení
  • neměřte se, berete-li Diuret pro regulaci tělní tekutiny
  • ženy by se neměly měřit během menstruace
  • měření musí probíhat v pokojové teplotě - 20-25°C.

Kdo nesmí analýzu podstoupit?

Analýzu InBody nesmí podstoupit pouze osoby s kardiostimulátorem nebo jiným vnitřním elektronickým zdravotním zařízením.  

Jak často podstoupit analýzu InBody?

Pokud se snažíte zbavit přebytečných tuků správným způsobem – tj. pohybem a vyváženou stravou, InBody Vám poskytne výbornou zpětnou vazbu již po 3-4 týdnech. InBody si pamatuje Vaše minulé výsledky a umí porovnávat změny ve Vašem těle.

Vlaďka PECHAROVÁ - výživové poradenství s ohledem na jedinečnost každé z Vás!

Zdravá výživa
  • Absolventka školy Active Wellness Vladimíra Hirky v Praze, obor Poradce pro výživu v roce 2012.
  • Další vzdělání a kurzy: Dětská Výživa, Sportovní výživa, Kouč zdravého životního stylu.
  • Praxe v oboru 5 let.
  • Individuální klientská podpora i skupinové kurzy.

Krásné a jedinečné - vyjadřuje jednoduše to, jak já vnímám sebe, své klienty, všechny a všechno. Nikoho neposuzuji a neodsuzuji a totéž očekávám od ostatních...

VLAĎKA RADÍ...

ZÁKLADNÍ OBECNÁ DOPORUČENÍ STRAVY PŘED A PO SPORTU

  1. Správný jídelníček zvyšuje efektivitu sportovních výkonů a napomáhá dosažení vytyčených cílů.
  2. Správné načasování a složení stravy před a po tréninku zajistí fyzickou i psychickou pohodu trénované osoby
  3. Nikdy necvičte na lačno. Tělo potřebuje dodat energii na fyzickou práci. Hladovému sportovci klesá významně krevní cukr a tlak.
  4. Před tréninkem (cca 1⁄2 - 1 hodinu) sáhněte po sacharidech – ovoce, tyčinka, kvalitní ovocná šťáva, kousek kvalitního pečiva, jogurtový nápoj.
  5. Bezprostředně po tréninku (do 30 minut) volte opět malý sacharid (viz výše).
  6. 1 hodinu po tréninku a později je důležité doplnit bílkovinu – maso, mléčné výrobky, vejce, luštěniny, sýry.
  7. V den tréninku je velmi zásadní a důležitá večeře s obsahem kvalitních bílkovin, případně alespoň tvaroh, který je zdrojem tzv. dlouhé bílkoviny, kaseinu, který zajistí účinnou regeneraci svalové tkáně po cvičení.

PAMATUJTE, ŽE SPRÁVNÉ SLOŽENÍ A NAČASOVÁNÍ STRAVY JE PŘI SPORTU NAPROSTO ZÁSADNÍ !!!!!

Před první konzultací doporučujeme měření na přístroji inBody 230.

Cena

1 měření
290 Kč
1 měření
230 Kč pro klientky BodyBrí

Rozvrh

Kdykoli během otevírací doby
design by vhs. built by anycoders

Pro zlepšování našich služeb nám pomáhají soubory cookie a ukládání dat o procházení stránek. Využíváním stránek s tímto souhlasíte. Více