@bodybri bodybristudio Rozvrh

CVIČENÍ PO PORODU MAMABODY

Cvičení probíhá jednou týdně. Lekce na sebe navazují a trvají po dobu 10 týdnů. Důležitou součástí lekcí jsou domácí úkoly, aby bylo cvičení efektivní. Při cvičení používáme různé pomůcky: ježky, válce, overball, ručník apod.

Poporodní cvičení

Kurz doporučujeme těm z Vás, kdo máte problém s bolestí zad, pánevním dnem, povoleným a nefunkčním středem těla (břichem), s inkontinencí, diastázou (rozestupem břišních svalů), sexuálními prožitky atd..

Kdy můžete začít? Čerstvě po kontrole v šestinedělí nebo i několik let po porodu. (Po císařském řezu po 3 měsících od porodu.) Naučíme se správné držení těla a navrácení těla po těhotenství a porodu, jak správně stát, sedět, ležet, vstávat z postele, zvedat dítě apod.

Účast dětí na kurzu není povolena. Užijte si alespoň 50 minut týdně pouze pro sebe.

Zdravotní způsobilost: Na cvičení pouze po zdárně ukončené kontrole v šestinedělí a zdravotně způsobilé! Klientky mají povinnost sdělit lektorce jejich aktuální zdravotní stav a každou jeho změnu v průběhu kurzu např. těhotenství, operace, bolesti páteře, kloubů, problémy spojené s pánevním dnem, otěhotnění a podobně. V případě jakýchkoliv pochybností se poraďte s Vaším lékařem.

Martina Řepová

“Cvičením po porodu Vás budu provázet já, Martina Řepová. Od roku 2014 se věnuji zdravotnímu cvičení ve fitness pro ženy. Jelikož jsem při této práci zjistila, že ženy velmi často neumí příliš vnímat své tělo a hlavně maminkám po porodu není věnována dostatečná péče, rozhodla jsem se po porodu syna vést přímo Poporodní kurzy právě pro tuto možná nejzranitelnější skupinu \"cvičenek\". V tomto oboru se stále vzdělávám a práce mě baví o to víc, když mi maminky dávají pozitivní zpětnou vazbu. Od tohoto kurzu nečekejte silová ani hopsací cvičení. Kurz je přizpůsoben s ohledem na navrácení těla zpět do formy, odbourání bolestí zad, stažení diastázy, zbavení inkontinence, zlepšení intimních prožitků, lepší vnímání svého těla a někdy třeba znovu probuzení či uvolnění pánevního dna.”

- Rekvalifikační kurz - Zdravotní tělesná výchova

- Odborné semináře: Těhotné a po porodu, Pánevní dno, držení těla, CORE – dech a diastáza, držení těla, Vývojová kineziologie, držení těla (vše IQ Pohyb), Diastáza (Groofy),...

První listopadový týden 2018  jsem byla pozvána do pořadu Sama doma na 4 denní seriál o poporodním cvičení a diastáze. Zde si můžete pustit jednotlivá videa, kde se dozvíte, proč je dobré navštěvovat poporodní kurzy:

Na konci března 2020 jsem znovu porodila a na září připravuji nové kurzy. Věřte, že je se na co těšit :).

Pokud si chcete rezervovat své místo na nové kurzy, napiště mi na info@bodybri.cz: telefon, jak dlouho jste po porodu a jestli přirozený (nástřih..) nebo císař, zdravotní omezení, co od kurzu očekáváte.

 

Reference od Alči:

"Tomuto kurzu dávám , ač hodnotím cca po dvou letech, ostatním mamkám mohu Marťu - lektorku doporučit. Těžím z kurzu v podstatě doteď, z mého pohledu to byly dobře investované peníze. Poměrně během krátké doby od začátku kurzu lze poznat, jak se tělo dává dohromady a poporodni problémy postupně mizí. Marťa umí srozumitelným způsobem cviky vysvětlit, předvést - právě v prvních hodinách u cviků na svaly pánevního dna nelze pouhým okem poznat, že cvičíte. Přesto správnost provedení cviků a soulad s dechem je jedno z nejdůležitějších cílů kurzu...a není to úplně jednoduché. Není se však čeho obávat, na jednom kurzu je maminek akorát tolik, aby se Marťa mohla chvilkami během hodiny věnovat každé zvlášť, tudíž jej každá zvládne. Postupně se přechází i na cviky zlepšující fyzičku. Nejde přímo o dynamické cvičení, zato s maximálním efektem zlepšení či vymizení poporodních nepříjemnosti, a ty v určitě míře trápí po porodu každou z nás. ▫️Nemluvě o ,,zlaté” hodince času věnované sobě a vlastnímu tělu, je fajn se mu naučit naslouchat a od mrňouska si krátce jednou týdně odpočinout. Marťa je v ČB osoba v této specifické oblasti péče - individuálně vysvětlí, poradí, jak se hýbat, abyste vlastnimu tělu neublížily (v domácnosti, zvedání prcka, chůze s kočárkem), pomůže a dohlédne na správné provádění cviků s ohledem na celkový zdravotní stav každé maminky, a to jako zdravotník velmi oceňuji. Co k Martě coby lektorce popor.kurzu dodat? Pokud vím, pořád se v této problematice, i přes vlastní mateřský zápřah, vzdělává a je vidět, že ji ,,to” baví. Lze s ní i v případě nejistoty ohledně nastoupení do kurzu vše dopředu probrat přes e-mail či určitě dnes i ostatní možnosti soc. komunikace. Rozhodně je fajn poznat se i s jinými mamkami (a zjistit, že jsme na tom s prcky a mateřstvím velmi podobně) a během cvičení není obvykle o legraci nouzi. S velkou pravděpodobností mě tam Marťa bude mit po druhém porodu znovu."

 

Nově mě najdete i na sociálních sítích pod názmem MAMABODY - cvičení po porodu. 

https://www.facebook.com/mamabody.cvicenipoporodu/

https://www.instagram.com/mamabody_cvicenipoporodu/

 

Těším se na Vás

Martina

Cena

10 lekcí
1700 Kč / os. max. 10 osob

Rozvrh

Pátek 17:00
Pátek 18:00

Ještě nejste klientkou BodyBrí studia?

Podívejte se také na další cvičení pro ženy

Power Plate

TABATA

BOSU

VacuShape

Lymfodrenáž

Bodyroll

InBody a výživové poradenství

TRX

Kondiční posilování

Břicho a zadek

Zdravotní cvičení

Pilates

Jóga / Power Jóga

CVIČENÍ PO PORODU MAMABODY

Zdravotní cvičení s miminky

design by vhs. built by anycoders

Pro vylepšování a zajištění správné funkce našich stránek využíváme soubory cookies. Více o ukládaných informacích a jejich zpracování se dočtete zde a zde.